miercuri, 5 decembrie 2007

Te iubesc

Vreau sa simt multe astfel de momente! Odata, am avut o prietena speciala, mult mai mare ca mine, dar cu multe probleme nerezolvate. M-a ajutat foarte mult, era sprijinul meu moral in acele momente cand nu mai credeam in nimic. La un moment dat, eu gasisem putina pace, iar ea era intr-un impas. Pentru prima data, pentru cateva momente, am fost eu sprijinul ei. Nu voi uita niciodata reactia si privirea ei. Intr-o zi, ma intorceam de la serviciu, avusesem o intalnire cu un client si nu era de bine, ma chinuisem foarte mult si acum eram dezamagita si mergeam usor spre casa. Ma suna ea si imi spune: "indiferent de ceea ce va fi, vreau sa stii ca te iubesc, ca esti un om deosebit si sa ai incredere in tine. Eu am" Va puteti imagina cum este sa te sune cineva doar pentru a-ti spune astfel de lucruri minunate? Am invatat ceva din asta si peste scurt timp, i-am spus surorii mele ca o iubesc, pentru prima data.

De cate ori spunem fratilor, parintilor sau prietenilor ca ii iubim? Uneori nu spunem nici iubitilor.

Cand eram mica, mi se parea ca suna atat de urat acest "te iubesc" incat credeam ca nu il voi putea rosti vreodata. Dar am facut-o atunci cand am si simtit-o. Si il iubeam atat de mult incat era doar el, noi si acea lume in care nici nu vorbeam si deja ne cunosteam. Dar am ajuns sa nu mai spunem aceste cuvinte atat de des si sa nu ne mai pese atat de mult. Si s-a pierdut, ne-am dat seama de asta. Acum iubesc din nou, altfel, minunat si nu uit sa o spun zi de zi, cateodata ma ciupesc sa vad daca nu cumva visez. Cam lung visul asta care dureaza de doi ani. :)

Niciun comentariu: