sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Melancolie

M-am trezit, m-am uitat pe geam si am vazut ca a inceput sa ninga. Am simtit nevoia sa ma ascund, asa ca am tras draperiile, am luat laptopul in brate si m-am cuibarit in pat. Iubeam zapada si imi placea ninsoarea … pana astazi. Mi-a declansat asa o melancolie …



Stiti momentele acelea marunte care iti intregesc viata? Le uitam de multe ori. Eu am descoperit cat de importante sunt abia cand a fost prea tarziu sa mai am inapoi unele dintre ele. Am mai descoperit ca lucrurile mari si importante din viata nu inseamna nimic fara cele mai mici, care vin in completarea celorlalte. Poti iubi un om o viata intreaga, dar daca nu-l ai pe langa tine in bucatarie sa te enerveze, daca nu te mai suna doar sa-ti spuna ca te iubeste, daca nu-ti mai aduce flori doar pentru ca e marti, daca nu-ti mai trimite un mesaj de “noapte buna”, daca nu beti cafeaua impreuna, daca nu te tine de mana intr-un moment in care nici nu stiai ca ai nevoie, daca … daca … atunci iubirea ta nu mai are sens, iti irosesti energia. Trist este ca nu ai ce face, nu poti inceta sa simti. Si mergi mai departe, alinandu-te cu gandul ca a iubi este un lucru mare si mintindu-te ca te bucuri ca ai avut ocazia sa iubesti. Dar atunci cand un lucru din acela marunt iti apare in cale, iti vei aminti si te va durea.

Niciun comentariu: